Współpraca

  • Kontakt ze mną w sprawie współpracy: zuzka890@gmail.com

sobota, 1 grudnia 2012

Wszyscy mają Shape'a mam i ja :D + recenzja Cukrowego peelingu do ciała


I ja chciałam wypróbować ćwiczenia Ewy Chodakowskiej ale zawsze przegapiłam gazetę z płytą z ćwiczeniami. Gdy z blogów innych dziewczyn dowiedziałam się że w kioskach jest nowy Shape z płytą z ćwiczeniami pobiegłam czym prędzej do kiosku i nabyłam. Teraz tylko muszę się zmobilizować do ćwiczeń.


A teraz przejdę do recenzji. Niedawno szukałam jakiegoś dużego pilingu który miałby właściwości ujędrniające. Padło na firmę Hean. Cukrowy peeling do ciała z limonką i żeń-szeniem o pojemności 200ml. Zapłaciłam za niego ok.10zł w Drogerii Natura.
 Jego skład:
Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu. Pachnie ładnie limonką i żeń-szeniem, niektórym może ten zapach nie odpowiadać  Ma małe drobinki które dokładnie peelingują skórę. Skóra po tym peelingu jest super gładka i zauważam minimalne ujędrnienie. Polecam. W mojej ocenie 5/6. Póki co to najlepszy peeling po Joanna Naturia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz