Współpraca

  • Kontakt ze mną w sprawie współpracy: zuzka890@gmail.com

czwartek, 6 grudnia 2012

Próbka Cherry Carmex

Znalazłam ją w jakiejś gazecie. Zawsze chciałam wypróbować a jakoś nie po drodze mi było kupować. I szczerze jestem rozczarowana. Wiele razy Carmex był chwalony przez dziewczyny. Mnie rozczarował.


Po nałożeniu na usta odczułam taki chłód, nie lubię czegoś takiego. Ale mówię nie będę skreślać Carmexu od razu za to. Dałam mu szansę i kilka dni używałam. Dużym plusem było to że próbka starczyła mi na kilka dni przy intensywnym smarowaniu, niewielka ilość wystarczyła aby posmarować usta. Niestety wysuszył mi strasznie usta, a miał nawilżać. Dlatego na pewno nie kupię pełnowymiarowego produktu. Nie polecam. Moja ocena 1/6. Dałam tylko jeden punkt za wydajność próbki, ale tak to dla mnie wielki bubel.


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz