Współpraca

  • Kontakt ze mną w sprawie współpracy: zuzka890@gmail.com

piątek, 21 grudnia 2012

Szampon Timotei with Jerycho Rose Głęboki Brąz

Chciałabym dziś Wam przedstawić recenzję szamponu Timotei with Jerycho Rose Głęboki Brąz.
Szampon zamknięty jest w poręcznej plastikowej butelce o pojemności 250ml. Szampon wydobywa się z wąskiego dziubka, musimy kliknąć aby się otworzył. Kolor szamponu jest brązowawy ze złotymi wg mnie drobinkami.
Szamponu używam już od dłuższego czasu ma bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na włosach, akurat ja lubię jak zapach szamponu zostaje na włosach,  jednak wiem że nie wszystkim może to odpowiadać. Szampon dobrze się pieni jednak dzięki SLS, wg mnie producent powinnien zmienić jeszcze skład właśnie likwidując SLS. Mam farbowane włosy na brąz i szampon się sprawdza ponieważ kolor nie blaknie. Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu, ale chciałabym żeby skład był zmieniony na bardziej przyjazny. Moja ocena 4,5/6. 1,5 punkta odejmuje za SLS.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz