Współpraca

  • Kontakt ze mną w sprawie współpracy: zuzka890@gmail.com

niedziela, 2 grudnia 2012

Clean&Clear tonik do twarzy przeciw wągrom

Dziś recenzja tego toniku. Mam problematyczną skórę wyskakują mi drobne wypryski ale największa dla mnie zmora to wągry z którymi próbuję dzielnie walczyć.Skusiłam się na ten tonik mówię czemu nie zawsze warto spróbować.
Skład: Aqua, Alcohol Denat., PPG-5-Ceteth-20, Glycerin, Salicylic Acid, Panthenol, Chamomilla Recuitia Extract, Aloe Barbedensis Gel, Bisabolol, Propylene Glycol, Glucose, Butylene Glycol, Menthyl Lactate, Sodium Benzoate, Parfum
I niestety tu nastąpiło moje wielkie rozczarowanie. Używałam regularnie przez co wysuszyłam sobie niektóre partie skóry, i teraz ratuje je Cethapilem kremem nawilżającym. Szczerze mówiąc tonik nie robił nic z tego co obiecuje producent, nie zmniejszył w żadnym stopniu moich wągrów tylko wysuszył strasznie mimo iż mam bardzo tłustą skórę. Podejrzewam ze przez alkohol zawarty w składzie tak spustoszył moją cerę. Miał co prawda jeszcze oczyszczać z tłuszczu ale błagam nie wysuszać przecież to zbrodnia dla skóry. Nie polecam, nigdy więcej nie kupie. Moja ocena 1/6.
Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz