Współpraca

  • Kontakt ze mną w sprawie współpracy: zuzka890@gmail.com

poniedziałek, 19 listopada 2012

Witajcie kochane! Miałam małe zawirowania w dostosowaniu się do rytmu nowego i zarazem ostatniego roku akademickiego oraz przyznaję się bez bicia miałam małego lenia  :D
Oto moja pierwsza recenzja kosmetyku.
Mam problem z przesuszona skórą dłoni i trudno mi jest dobrać fajny krem który będzie bardzo dobrze nawilżał i nie pozostawiał jednocześnie tłustej warstwy. Ale taki ideał znalazłam
Jest to Duglon sos handcreme 75ml/ok. 7 zł dostępny w Drogeriach Natura.
Ma fajną gęstą i zbitą konsystencje, przyjemnie pachnie, ale przede wszystkim radzi sobie z moją przesuszoną skórą dłoni. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu

Używałam wielu kremów do rąk, ale ten jest moim faworytem, numerem 1.
W mojej ocenie 6/6.
Miłego wieczoru. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz